نوشته شده توسط : غریبه

اگر به یک دلیل یا دلیل دیگری توجه خود را به یادگیری آلمانی صحبت کرده اید، مهم است که واقعی شوید و به یاد داشته باشید که دستیابی به یک زبان دوم یک شبه اتفاق نمی افتد. اگرچه سرعتی که در انتخاب یک زبان به آن می روید بستگی به عوامل مختلفی دارد مانند حساسیت شما به چیدن یک زبان خارجی، چه کلاس هایی را می گیرید و چه از منابع و موسسه معتبر استفاده می کنید روش هایی وجود دارد که می توانید برای تسریع آن ها تلاش کنید.

من با یک فرد چند زبانه روبرو شدم که نشان می دهد آلمانی فقط در سه ماه با غوطه ور کردن خود به زبان می تواند به یک سطح بسیار بالا بیاموزد. با این کار آن ها به معنی فرو بردن سر اول به زندگی و فرهنگ آلمانی با ایجاد یک مینی آلمان در محیط یادگیری خود شما و تغییر کل دیدگاه شما در محیط معمول خود هستند.

در نهایت آن ها توضیح می دهند که شما تقریبا باید ذهنیت خود را از اینکه یک انگلیسی زبان به یک بلندگو آلمانی است تغییر دهید تا واقعا به هدفی که برای خود تعیین کرده اید برسید. برخی از نمونه های تکنیک های پیشنهادی آن ها تغییر تنظیمات زبان در دستگاه های خانگی و تلفن همراه، تماشای فیلم های آلمانی یا کانال های تلویزیونی آلمانی منهای زیر نویس و گوش دادن به صدای آلمانی مانند رادیو است.

اگرچه برخی از روش های پیشنهادی خودآموز برای بسیاری از افراد به طور کامل قابل دستیابی نیست. به عنوان مثال کسانی که در خانه ای با تعدادی از وابستگان زندگی می کنند که ممکن است کنترل کامل بر محیط زندگی خود نداشته باشند، پیشنهادهای آن ها مفیدتر از جمله تلاش برای صحبت کردن است. با زبان مادری از روز اول، ابتدا و بیشتر از همه روی قسمت های آسان زبان تمرکز کنید و از تکنیک های مختلف یادگیری برای به خاطر سپردن واژگان و عبارات استفاده کنید.

با این حال یکی از بهترین توصیه های آن ها این است که از روز اول مشخص کنید که هدف شما برای یادگیری آلمانی چیست، زیرا بدون هدف شما بدبختانه شکست خواهید خورد. شما می توانید به همان اندازه که دوست دارید به رادیو آلمانی گوش کنید و به همان اندازه فیلم که تماشا می کنید. تماشا کنید اما با شنیدن زبان آلمانی به طور قابل توجهی درک شما را از زبان افزایش می دهد به شما امکان پیشرفت و پیشرفت نمی دهد و مطمئنا مسلط نیست. برای تقویت رابطه بین درک و اجرای باید آن را صحبت کنید.

ثبت نام در یک دوره آلمانی اگر در حال حاضر در حال یادگیری نیستید، می توانید در دوره هایی ثبت نام کنید تا در یادگیری زبان خود به شما کمک کنند. دوره های تدریس شده توسط مدرسان آموزش دیده یا حتی بهتر از افراد بومی نیز می توانند به شما کمک کنند تا آن تعامل اضافی را با زبان مورد نظر خود بدست آورید.

بعضی از دروس آلمانی برای تسریع در دستیابی به زبان شما روش خوبی است، زیرا آن ها به تعهد نیاز دارند و دروس گروهی را با مطالعه مستقل تلفیق می کنند. این بدان معناست که شما همیشه باید تلاش کنید تا با سرعت تعیین شده توسط رهبر دوره همراه باشید. شما همچنین می توانید در کلاس های عصر یا آخر هفته شرکت کنید، حتی اگر یک دانش آموز آلمانی هستید که در مدرسه آلمانی تحصیل می کند. برای کمک به پیشرفت شما در یک مجموعه یا کمک به شما در کنار گذاشتن گروه موجود خود.

اصطلاحات جیبی را در همه زمان ها حمل کنید. حمل یک فرهنگ لغت جیبی انگلیسی آلمانی به همراه شما راهی خوب برای یادگیری آلمانی است، چه در آلمان باشید و چه به سادگی در خانه یا زادگاه خود قدم بزنید. اگر شما یک شی مکان یا چیز دیگری را مشاهده می کنید که توجه شما را به خود جلب می کند، می توانید این واژه را به زبان آلمانی جستجو کنید و به واژگان سریع خود اضافه کنید. به همین ترتیب هنگامی که در آلمان به دستگاه های خود رها شده اید، می توانید به راحتی به لطف فرهنگ لغت خود کلمات ناآشنا را ترجمه کنید و به این ترتیب سطح فهم خود را سریع انجام دهید.

روی اصطلاحات کلیدی تمرکز کنید. افرادی که این کار را انجام داده اند، پیشنهاد می کنند 50 یا 100 کلمه رایج در آلمانی را پیدا کرده و آنها را از روی قلب بیاموزید، مطمئناً در ساخت آن ها به جملات تمرین خواهید کرد. با این حال اگر با مکالمه روبرو شده اید که شما را مجبور به استفاده از کمی حدس و گمان می کند، عقب نمانید و آماده گفتن سخنان احمقانه باشید واقعا فرقی نمی کند. شخصی که با او صحبت می کنید بدون شک می فهمد که شما هنوز تمرین می کنید و حتی ممکن است بتواند در یادگیری برخی از کلمات یا عبارات جدید به شما کمک کند. این واقعیت که شما در حال تلاش هستید در کتاب آن ها راه زیادی خواهد داشت.

صحبت کن فکر کن و آلمانی را نفس بکش. سرانجام اگر نمی توانید کسی را پیدا کنید که به آلمانی صحبت کند پس تلاش کنید. با دوستان خانواده یا همکاران خود به زبان آلمانی صحبت کنید حتی اگر آنها شما را درک نکنید تا به شما کمک کنند در نحوه تلفظ کلمات اعتماد به نفس داشته باشید و به شما در تکمیل صداهای منحصر به فرد مورد نیاز آلمانی از شما کمک کند.

تغییر زبان روی تلفن همراه خود به آلمانی، پیدا کردن یک کانال تلویزیونی آلمانی برای تماشا، صحبت کردن با خود به زبان آلمانی حتی. شما می دانید وقتی شروع به کار کردن در یک زبان دیگر می کنید، کل چیزهای یادگیری زبان را بهتر خواهید آموخت.



:: برچسب‌ها: صحبت کردن به زبان آلمانی ,
:: بازدید از این مطلب : 305
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

همیشه می خواستم درباره برنامه نویسی کد اطلاعات بیشتری کسب کنید ، اما فاقد وقت بود؟ اگر در دانش کد منبع شما شکافی وجود دارد ، این برگه تقلب نهایی در برنامه رایانه منبع کد شما را راهنمایی می کند که چگونه از آنها استفاده کنید. زبان برنامه نویسی رایانه شامل درک همه چیز از محیط برنامه نویسی برای شامل همه چیز است. اگر مهارت های برنامه نویسی را بدست آورید ، می توانید در دنیای مجازی یک قهرمان واقعی شوید. بنابراین ، برنامه نویسی رایانه ای را برای مبتدیان بیاموزید و نکات و ترفندهایی را که برای پیشرفت در دنیای سایبر لازم است ، بدست آورید

کد منبع در زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست؟

این توالی از دستورالعمل هایی است که برای استفاده از زبان برنامه نویسی رایانه برای انجام کارهای خاص از طریق رایانه طراحی شده است. بنابراین ، تفاوت بین زبان انسانی و زبان رایانه چیست؟ خوب ، این تفاوت بین دنیای واقعی و مجازی است. معرفی دستورالعمل های برنامه رایانه ای به عنوان کد دوره شناخته می شود.

زبان برنامه نویسی رایانه به عنوان برنامه نویسی منبع برنامه شناخته می شود. دستگاه رایانه ای بدون برنامه مانند قهوه بدون شکر یا صبح مانند قهوه بدون خورشید است. برنامه های رایانه ای می توانند از دو تا میلیونها خط آموزش باشند. دقیقاً همانطور که در جهان بشر زبانهای زیادی وجود دارد ، بسیاری از زبان های برنامه نویسی رایانه ای مانند Python ، C ++ ، Java ، C ، Perl ، PHP و Ruby نیز وجود دارند.

صدها زبان مختلف برنامه نویسی وجود دارد. اگر می خواهید چندین زبان صحبت کنید ، دنیای مجازی مکان مناسبی برای شماست

ایجاد واقعیت مجازی: برنامه های رایانه ای چه کاری می توانند انجام دهند

برنامه های رایانه ای تقریباً در هر زمینه ای از فیلم گرفته تا پزشکی ، دفاع از کشاورزی ، ارتباطات گرفته تا ارتباطات مورد استفاده قرار می گیرد. برنامه های رایانه ای متفاوتی شامل MS Word ، Internet Explorer و Adobe Photoshop است. برنامه های رایانه ای برای معاینه پزشکی از طریق ارتباط صوتی استفاده می شود

یک برنامه نویس رایانه: مرد پشت دستگاه

برنامه نویس رایانه کسی است که برنامه های رایانه ای می نویسد یا برنامه نویسی رایانه ای را انجام می دهد. برنامه نویسان مختلف در بسیاری از زبانهای برنامه نویسی رایانه با تخصص های مختلف همراه هستند

الگوریتم ها: A تا Z زبان برنامه نویسی رایانه

در مورد زبان برنامه نویسی رایانه ، یک فرایند گام به گام نقش اساسی در حل مشکلات یا الگوریتم ها دارد. الگوریتم مجموعه ای محدود از دستورالعمل ها و الگوریتم های قاب برنامه نویسان کاملاً تعریف شده قبل از ارائه کد واقعی است

محیط برنامه نویسی رایانه

تک برنامه نویسی زبان در ، مطالعه از خدمات بیشتر مهم چیزی است محیط زیست راه اندازی است. این برنامه است برای پایه به شکل کار که است. کامپیوتر در نصب و راه اندازی D ، کامپایل و برنامه اعدام به سفارش استفاده به باشد

برنامه نویسی زبان به استفاده از شروع به به راه اندازی متن ویرایشگر ، کامپایلر و مفسر از قانون اساسی که است. کامپیوتر برنامه را برای متن ویرایشگر به استفاده از به اطمینان حاصل شود که کامپایلر برنامه به باینری فرمت به تغییر که است. برنامه به طور مستقیم اجرا برای سفارش ، مترجم از نیاز است که. متن سردبیران از موارد در دفترچه یادداشت + +، متن ویرایش و Bibiidit درگیر هستند. جاوا ، پاسکال و C ++ به عنوان برنامه نویسی زبان های برای چنین زبان در برنامه نویسی از شروع از اول خود کامپایلر نصب به مورد نیاز     است

پایتون ، پرل و پی اچ پی به عنوان برنامه نویسی زبان به باینری فرمت در تلفیقی از نیاز نیست وجود دارد است و مترجم از دسترسی خط خط برنامه خط به عنوان خوانده شده و مستقیم تبدیل از هیچ برنامه به اعدام می شود به سفارش به باشد ممکن است داشته باشد

یک برنامه خط به راحتی قابل نوشتن است. برنامه نویسی پیچیده نیاز به اجرای برنامه های پیچیده دارد. زبانهای مختلف از نظر نحو آنها متفاوت است. به عنوان مثال ، هر برنامه C با یک تابع اصلی شروع می شود و بین پرانتز ها وصل می شود. کدگذاری قسمت درون پرانتز به عنوان بدنه برنامه شناخته می شود.

کارها واحدهای کوچک برنامه هایی هستند که برای انجام کارهای خاص به کار می روند. برنامه نویسی C توابع داخلی را فراهم می کند. برخی از زبانهای برنامه نویسی به جای توابع از زیر برنامه ها استفاده می کنند. برای ایجاد فهم این برنامه از نظرات استفاده می شود و می توانید از هر زبانی که می خواهید بنویسید استفاده کنید. علاوه بر کاراکترهای قابل چاپ برای تهیه گزاره های برنامه نویسی ، فضا ، تب و برنامه همچنین دارای یک خط جدید مانند فضای سفید است. کاراکترهای Whitespace برای همه زبانهای برنامه نویسی مشترک است.

خط سیاه یا خطی که حاوی فضای سفید و اظهار نظر است توسط بیشتر کامپایلرها نادیده گرفته می شود. هر جمله فردی به روشی خاص خاتمه می یابد ، به عنوان مثال ، در برنامه های C یک بیانیه فردی با یک کلمه به پایان می رسد



:: برچسب‌ها: اصول زبان برنامه نویسی رایانه , محیط برنامه نویسی رایانه , زبان برنامه نویسی کامپیوتر چیست ,
:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

از طریق طرح ها ، نقاشی ها و نقاشی های قبلی دیده نشده ، مارک کوزینس مستندساز برای پیوند با واقعی Orson Welles - یک هنرمند تجسمی که کمتر کسی می دانست در درون بازیگر و فیلمساز بدنام زندگی می کند ، سفر عجیبی انجام می دهد.

کارگردان اسکاتلندی مارک کوزینز به دلیل ورود راحت به کارها شناخته نمی شود. بدون تعهد این ، بعد از همه ، مردی است که مستند 15 ساعته The Story of Film: A Odyssey را در سال 2011 ساخته است.

این تعهد که تکرار شده است - اگر نه به طول ، پس از آن در عمق - در Eyes Of Orson Welles ، تلاش او در زمان خواب ، شبیه وسواس برای کشف یک هنرمند تجسمی که او معتقد است در قلب Orson Welles بود ، عموم مردم بیشتر آشنا هستند. با.

پسرخاله ها درباره ولز صحبت نمی کنند ، او از طریق نامه عشق بسیار شخصی طولانی که روایت صدای او را ایجاد می کند با او صحبت می کند. صمیمیت شگفت آور ، بی نظمی است. مانند گوش دادن به تماس تلفنی یک دوست داشتنی ، شنیدن مکالمه فقط به معنای دو گوش بود. یا خواندن حروف به معنای دو مجموعه چشم بود. بروشور اسکاتلندی صاف و نرم ، پسر عموی اسکاتلند موفق به اغوا کردن است - شما و شما احساس می کنید ، به نوعی ، حتی در مرگ ، موضوع اوست.

اورسون ولز بیشتر زندگی خود را نقاشی ، ترسیم و ترسیم کرد و فقط از نه سالگی شروع کرد ، گرچه بخش اعظم تولید او ناتمام بود ، یا به نظر می رسید حالتهای جزئی مختلفی از اتمام آن وجود دارد. پسرعموها شکافها را پر می کنند ، خطوط ضخیم را روی آنهایی که باریک و جزئی باقی مانده اند ، ردیابی می کنند.

او عکسهای قدیمی ، کلیپ های فیلم ، مصاحبه ها و دفترچه خاطرات ویدیویی را با هم تراز کردن مراحل ولز در ایرلند ، اسپانیا ، مراکش ، پاریس و آریزونا می آمیزد. ولز بازیگر و Wells کارگردان هر دو به عنوان پسوند از ، محصولات ، زندگی خود را به عنوان یک هنرمند ارائه شده است. این یک استدلال قانع کننده است ، که بتدریج ساخته شده است. یک خط مشخص بین طرح های ذغال سنگ وی ، نقاشی های واضح و اجراهای روی صفحه نمایش کاملاً تحقق یافته است. مقیاس و دامنه دید خلاق ولز در جلوی چشم شما در طول فیلم شکوفا می شود.

برای مستندی درباره مردی که بیش از 30 سال پیش درگذشت ، این فیلم ارتباطی غافلگیرکننده و ناخوشایند امروزی دارد ، با آنکه کوزین ها مقاومت ولز از فاشیسم را در طول زندگی خود توصیف می کنند. دشوار نیست تصور کنید که Orson Welles هنرمند ، مرد ، سال 2018 چه چیزی را ساخته است.

بدون شک لحظاتی وجود دارد که احساسات عمیق و حتی ناامیدکننده را تحریک می کنید. سکانسی که در آن کوزینز پاسخی خیالی (خیالی) از اورسون ولز می نویسد به او گرایش می یابد و با نفس پشت سر می گذارد. اما شما می توانید این لحظه ها یک پسر عموزه با شور و شوق غیر اخلاقی را ببخشید - مهم نیست که به دلیل کودتای وی در تأمین ثروت از هنر غیب از جوانترین دختر ولز ، بیتریس. این همان احساسی است که انگار می بینید Orson Welles دوباره با چشمانی تازه و سپاسگزار مشاهده می کنید. دانلود فیلم های سینمایی ایرانی جدید با کیفیت عالی



:: برچسب‌ها: دانلود فیلم های سینمایی ایرانی جدید با کیفیت عالی ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 آبان 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

گوگل جدیدترین نسخه سیستم عامل Android ، Android 9.0 Pie را برای بسیاری از جدیدترین تلفن های هوشمند از جمله Google Pixel به بازار عرضه کرده است در ادامه با ما همراه باشید تا بدانید که کدام تلفن های هوشمند برای این نوع اندروید از بازار خارج شده اند . برخی از ویژگی های بهتر در Android 9.0 Pie وجود دارد که باعث می شود این نسخه نسبت به نسخه قبلی آن بهتر شود

نگاه جدید در اندروید 9

گوگل نگاه سیستم عامل Android 9.0 Pie را تغییر داده است. در ظاهر جدید هیچ لبه گرد وجود ندارد. جدای از این ، سایه اعلان نیز تغییر کرده است. در کنار این ، تنظیمات سریع و اعلان ها پاک هستند. جدای از این ، کلید داغ تغییر کرده است تا بتوانید تنظیمات بلوتوث و وای-فای را گسترش دهید.

بسیاری از ویژگی های هوش مصنوعی به این سیستم عامل جدید اندروید اضافه شده است. از این میان ، ویژگی اعلان هوشمند نیز برای اعلان ها اضافه شده است.

حالت قفل کردن در اندروید 9

این ویژگی در آیفون X اپل مشاهده شده است. همین ویژگی در آخرین Android 9.0 گوگل نیز ارائه خواهد شد. پس از فعال شدن این حالت ، می توانید سنسور اثر انگشت تلفن را غیرفعال کنید. با این ویژگی ، هیچ کس نمی تواند شما را مجبور به باز کردن قفل گوشی کند.

کنترل یک دست

همچنین می توانید گوشی هوشمند خود را با یک دست در Android 9.0 جدید Google کنترل کنید. با کمک کلید صدا و دکمه پاور ، شما قادر خواهید بود کل تلفن را کنترل کنید.

حالت تاریک

حالت تاریک در تنظیمات این سیستم عامل جدید اندروید ارائه شده است. اگر می خواهید تصویر زمینه تاریک داشته باشید ، به جای تغییر آن ، می توانید حالت تاریک را روشن کنید یا تلفن قادر خواهد بود حالت را به طور خودکار تغییر دهد.

مناسب برای ویژگی درجه یک

بیشتر تلفن های هوشمند که امروز پرتاب شده اند با ویژگی های نوکیا همراه هستند ، به گونه ای گوگل این سیستم عامل را برای ویژگی نوکیا مناسب کرده است. با رفتن به حالت توسعه دهنده می توانید صفحه نمایش را با توجه به اندازه شکاف تنظیم کنید.

ابزار عکس

ابزارهای جدیدی برای گرفتن تصاویر نیز اضافه شده است. به محض فشار دکمه روشن ، گزینه ای برای گرفتن عکس از صفحه در بالای صفحه ظاهر می شود. در کنار این ، شما همچنین قادر به ویرایش و به اشتراک گذاری تصاویر op خواهید بود.

مانیتور داشبورد

Android 9.0 همچنین تحت برنامه جدید وب سازی Google ، یک ویژگی داشبورد جدید را به دست خواهد آورد. در این ویژگی ، اگر زمان بیشتری را برای یک برنامه اختصاص دهید ، آن را نیز به شما هشدار می دهد. هر یک از فعالیتهای دسک تاپ شما کنترل خواهد شد.

حرکات

صحبت از ژست آن ، برای اولین بار ، با تعویض دکمه Home Android ، دسته کوچک نصب شده است. همچنین ، سوئیچ اپلیکیشن آن مانند iPhone X به صورت افقی حرکت می کند. یعنی قطعاً این ویژگی جدید برای کاربران اندرویدی جذاب خواهد بود. تمرکز اصلی گوگل بر راحت تر کردن مدیریت تلفن های هوشمند از طریق ویژگی های جدید برای کاربران است.

چرخش کنترل

در Android Oreo یا سایر سیستم عامل ها می توانید چرخش گوشی را مطابق خود تغییر دهید. اما اگر تلفن را در آخرین سیستم عامل اندروید بچرخانید ، صفحه نمایش تلفن شما به طور خودکار تغییر خواهد کرد.



:: برچسب‌ها: نگاه جدید در اندروید 9 , حالت قفل کردن در اندروید 9 ,
:: بازدید از این مطلب : 265
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آبان 1398 | نظرات ()