نوشته شده توسط : غریبه

بیایید به خودتان لطف کنید و نوروز امسال را بهتر از هر سال جشن بگیرید و بیخیال سفرهای جاده ای پرترافیک داخل ایران شوید. البته که ایران سرشار از دیدنی هاییست که در هیچ کجای دنیا یافت نمی شوند و هر کدام می توانند شما را حیرت زده کنند. اما چرا ایام نوروز را برای ایرانگردی انتخاب کنید؟ ایام نوروز به واقع بدترین زمان برای سفرهای جاده ای در داخل کشور محسوب می شود و علت آن هم ترافیک و شلوغی وحشتناکی است که بر اثر حجم زیاد سفرهای نوروزی اتفاق می افتد، در چنین شرایطی سفر به کشورهای خارجی بهترین گزینه است. اما اگر قصد داشته باشید در ایام نوروز به یک کشور خارجی سفر کنید کدام کشور را برای سفر بهاری خود انتخاب می کنید؟ ما به شما کمک می کنیم بهترین سفر خارجی در عید نوروز را تجربه کنید.

وقتی صحبت از سفرهای خارجی می شود اولین چیزی که به ذهن همه می رسد هزینه های زیاد خرید بلیط هواپیما خارجی و دردسر های اخذ ویزاست! ولی داستان به این گرانی و سختی هم که شما فکر می کنید نیست! کشورهای بسیاری در دنیا وجود دارند که با هزینه ای مناسب می توانید در نوروز به آنها سفر کنید و تجربه خاطره انگیزی داشته باشید.
پس پیشنهاد می کنیم برای برنامه ریزی سفر نوروزی عید امسال، تجربه یک سفر خارجی و گردشی متفاوت را هم قرار بدهید. در ادامه با معرفی تعدادی از ارزان ترین کشورهای دنیا برای سفر در عید نوروز با وبلاگ ما همراه باشید.

تور برزیل :

سفر به برزیل را هر کسی باید حداقل یک بار در طول زندگیش تجربه کند. . به طور کلی با وجود سواحل فراوان، مردم زیبا و قیمت‌های ارزان، نیازی به دعوت از گردشگران برای بازدید از این کشور نیست. برزیل بهترین‌ها را برای شما حاضر کرده است؛ در برزیل می‌توانید از گشت‌و‌گذار در مناطق مختلف با اقلیم و حیات وحش متفاوت لذت ببرید و در جنگل‌های بارانی آمازون لذت رویایی با منحصربه‌فردترین ومتنوع‌ترین حیات وحش را تجربه کنید. اگر شهرها و بناهای تاریخی و آثار معماری را دوست دارید، در برزیل ناامید نمی‌شوید. قدم زدن در ساحل، فوتبال، مردم دوست‌داشتنی و قیمت‌های معقول، همگی دست به دست هم می‌دهند تا برای سفر به برزیل مشتاق شوید.
بازدید از مجسمه مسیح (پنجمین مجسمه بزرگ دنیا) و آبشار شگفت‌انگیز و باشکوه ایگواسو در مرز برزیل و آرژانتین از مهم ترین جاذبه های گردشگری برزیل است.
مهمترین شهر های کشور برزیل:

 شهر سائوپائولو:

این شهر با داشتن 12 میلیون نفر جمعیت یکی از پرجمعیت ترین شهر های این کشور بوده و به عنوان اصلی ترین شهرهای صنعتی در آمریکای جنوبی شناخته شده است.

شهر ریودوژانیرو:

این شهر با داشتن 450 سال قدمت خود دومین شهر بزرگ کشور برزیل می باشد که در سواحل اقیانوس اطلس واقع شده است و یکی از دیدنی ترین و گردشگرپذیرترین شهر های کشور برزیل می باشد.

شهر برازیلیا:

در سال 1960 به شکل رسمی پایتخت این کشور شناخته شد و از مهمترین شهرهای سیاسی در آمریکای جنوبی به شمار می رود.
جاذبه های دیدنی ریودوژانیرو:

کوه شوگِرلوف (Sugar Loaf Mountain):

یکی از زیباترین جاذبه های شهر ریو و هم چنین از معروف ترین جاذبه های کشور برزیل، همین کوه زیباست که بازدیدکنندگان را به دنیایی از سحر و جادو و سفری آمیخته با تفریح و سرگرمی دعوت می کند و خاطراتی ناب و فراموش نشدنی برایشان رقم می زند. این جاذبه با داشتن چشم اندازی  فرهنگی، طبیعی، تاریخی و توریستی، نقطه ی مهمی از شهر ریو محسوب می شود. این کوه به عنوان عنصری طبیعی، ما را به دوره ی دریانوردانی می برد که به خلیج Guanabara آمدند و در قالب یک پدیده ی جغرافیایی، تاریخ قاره ی آمریکا را نمایش می دهد.

مجسمه ی مسیح منجی (Statue of Christ the Redeemer):

تصویری که خیلی ها از شهر ریو در ذهن دارند، تصویر مجسمه ی مسیح منجی است که در بالای کوه "کورکووادو" (Corcovado) قرار گرفته و با آغوشی باز به بازدیدکنندگان این شهر خوش آمد می گوید. این مجسمه که یکی از عجایب هفتگانه ی جدید در دنیاست و در ارتفاع 710 متری از زمین قرار گرفته، کل شهر را در سیطره ی خود دارد. ساخت این مجسمه در سال 1931 به پایان رسید. ارتفاع آن 30 متر است و عرض مجسمه به دلیل دست های باز حضرت مسیح در طراحی آن، به 28 متر می رسد.

ساحل کوپاکابانا (Copacabana Beach):

یک تلاقی شگفت انگیز میان دریا و خشکی و محبوب ترین خط ساحلی شهر ریو!
این ساحل بلند و پرپیچ و خم که روزگاری فقط یک زمین هلالی شکل شنی و ساکت و سوت و کور بود، امروز با دنیایی از تفریح و سرگرمی و سرشار از حس فعالیت و سرزندگی به طول 4 متر گسترده شده است.

جزیره ی پاکوئتا (Ilha de Paqueta):

جزیره ی پاکوئتا که در خلیج گوئانابارا (Guanabara) قرار گرفته، یک جاذبه ی توریستی و مکانی آرام و دنج برای فرار از شلوغی و هیاهوی شهر است.این جزیره نزدیک به 20 درخت بائوباب (baobab) (یک گونه درخت آفریقایی) دارد. یکی از این درختان Maria Gorda نام دارد که ساکنین ریو برای خوش شانسی آن را می بوسند

کلیسای جامع سنت سباستین (St. Sebastian Cathedral):

به این کلیسا، کلیسای جامع ریو دو ژانیرو نیز می گویند. معمار این بنا، ادگار فونسکا (Edgar Fonseca) است که با الهام گرفتن از اهرام مخروطی شکل مایاها، شکل مخروطی این کلیسا را با سبک معماری مدرن تلفیق کرد و بنایی باشکوه و استثنائی را خلق کرد که 8000 متر فضای داخلی و 75 متر ارتفاع دارد

موزه هنر سائو پائولو ( Museu de Arte de Sao Paulo ، MASP ):

موزه هنر سائوپائولو که محلی ها آن را به Masp می شناسند . هر چند که در سال 1968 افتتاح شده و قدمت چندانی ندارد، با این حال جامع ترین و معروف ترین کلکسیون هنر غرب آمریکای جنوبی را در خود جای می دهد. شما در این موزه می توانید آثار هنری متعلق به امپرسیونیست ها و اعجوبه های هنر مدرن مثل رینور، ون گوک ، ماتیس، مانت ، دبرت، پیکاسو و میرو را مشاهده کنید.در کنار این مجموعه 73 مجسمه برنزی قرار دارد که فقط توسط دگاس معروف ساخته شده ه اند

جاذبه دیدنی ایگواسو:

آبشار ایگواسو (Iguazu Falls)
مرکز حیات وحش گورا اوگا (Guira Oga Wildlife Center)
آبشار سالتوس دل ماندی (Saltos del Monday)

تور برزیل

تور آفریقای جنوبی:

آفریقای جنوبی بسیار متنوع و منحصربه‌فرد و یکی از بهترین مقاصد گردشگری برای ایرانی هاست. تور آفریقای جنوبی مملوء از جاذبه های ناب است؛ هم از لحاظ فرهنگی و هم از لحاظ ویژگی‌های طبیعی از جمله پوشش گیاهی و حیات وحش،گویی جهان کوچکی را در دل خود جای داده است.
شهر های پر طرفدار در آفریقای جنوبی کیپ تاون و ژوهانسبورگ است. کیپ‌تاون پایتخت آفریقای جنوبی، دومین شهر بزرگ و مهم آن است. کیپ تاون را می توان محبوب‌ترین مقصد جهانگردی در آفریقای جنوبی دانست که تنها تعداد کوچکی از نقاط برجسته این کشور مثل پارک ملی کروگر، کوه تیبل و دماغه امید نیک، آکواریوم دو اقیانوس ، غواصی با کوسه‌ها و سواحل خارق‌العاده را نام برد که سالانه میلیون‌ها گردشگر برای بازدید از جاذبه‌های این شهر و گذراندن تعطیلاتی مهیج به این شهر سفر می‌کنند.
ژوهانسبورگ، پرجمعیت‌ترین شهر آفریقای جنوبی و مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به سافاری است.ژوهانسبورگ، پرجمعیت‌ترین شهر آفریقای جنوبی و مقصدی محبوب برای گردشگران و علاقه‌مندان به سافاری است.

پايتخت های آفريقای جنوبی:

1-ژوهانسبورگ

ژوهانْسبورگ یا یوهانسبورگ بزرگترین شهر کشور آفریقای جنوبی و مرکز استان گائوتنگ، ثروتمندترین استان آفریقای جنوبی است.
بزرگترین و پر جمعیت ترین شهر آفریقای جنوبی است. این شهر دارای موزه ها و پارکها و گالری های نقاشی و دیدنی های بسیار زیاد و همچنین معادن عظیم طلا میباشد. ژوهانسبورگ از قدیم شهری ثروتمند و پر جمعیت بود. وجود معادن طلا از قدیم در این منطقه، خاک آن را بسیار با ارزش کرده است. به همین دلیل امروزه این شهر قوی ترین اقتصاد را در آفریقای جنوبی دارد.

پارک شیرها (Lion Park) در ژوهانسبورگ

باغ وحش ژوهانسبورگ بیش از دو هزار حیوان در خود دارد و در مکانی سرسبز واقع شده است. باغ وحش ژوهانسبورگ در سال 2003 یکصدمین سالگرد تاسیس خود را جشن گرفت، ولی اهمیت این باغ وحش تنها قدمت و دیرینگی آن نیست، بلکه خدمات جانبی این باغ‌وحش آن را در رده هشتم بهترین باغ وحش‌های دنیا قرار داده است.
باغ وحش ژوهانسبورگ جزو معدود باغ وحش های دنیاست که برای گردشگران و مراجعه کنندگان خود تورهای بازدید شبانه برگزار می کند. باغ وحش ژوهانسبورگ اولین باغ وحش دنیاست که در قفس حیوانات خود دوربین هایی قرار داده که به صورت شبانه روزی می توان از طریق اینترنت آنها را دید. این باغ وحش بخش های مختلفی همچون Spice Route (حیوانات آسیایی)، قلب آفریقا (گوریل، شامپانزه و دیگر حیوانات آفریقای مرکزی)، سافاری جنوبی (حیوانات محلی)، زیستگاه های دیگر (شتر، خرس قطبی و پنگوئن) و آمازونیا است که شامل حیوانات آمریکای جنوبی است.

2-کیپ تان:

دومین شهر پر جمعیت آفریقا جنوبی بعد از ژوهانسبورگ شهر کیپ تاون است. این شهر محبوب ترین مقصد جهان گردان و گردشگران در قاره آفریقا است و از همین رو برای شانزدهمین بار عنوان برترین شهر آفریقا و خاورمیانه را در سایت TravelLeisure از آن خود کرده است. این شهر مجموعه ای از سواحل، حیات وحش، طبیعت های بکر را در دل کوه های بلند خود جای داده است؛ شهر کیپ تاون به «مادر سیتی» هم مشهور است. در کنار تمامی جاذبه ها و طبیعت های بکر و زیبایی که دارد از آب و هوای فوق العاده ای هم بهره می برد.

جاذبه های کیب تان:

بوک آپ (Bo-Kaap):

این منطقه که بر روی تپه ای در جنوب غربی مرکز شهر قرار دارد، منطقه ای تاریخی است که اصالتا به برده هایی که از جنوب شرق آسیا به این منطقه آورده می شدند اختصاص داشته است. با برچیده شدن نظام برده داری این منطقه تا حدی حالت محله های قدیمی و زندگی سنتی خود را حفظ کرده است. خانه هایی با معماری رنگی چشم اندازی عالی از این شهر را بوجود آورده اند. مساجد متعدد یادآور حضور مسلمانان شرق آسیایی در این قسمت هستند.
باغ طبیعی کریستین بوش (Kirstenbosch):
از جمله مکانهایی است که کلکسیونی از گیاهان و گل های ویژه آفریقای جنوبی و کیپ تاون است. گیاهان نادری از سراسر آفریقای جنوبی در این باغ گردآوری شده اند.
جزیره روبن یا روبن آیلند (Robben Island):
این جزیره که در نزدیکی ساحل کیپ تاون واقع شده زندان آپارتاید برای مخالفان و شورشیان بوده است و مهم ترین زندانی آن، نلسون ماندلا رهبر جنبش ضد تبعیض نژادی آفریقا بوده است.
آکواریوم دو اقیانوسی (Two Oceans Aquarium):
(Two Oceans Aquarium) این آکواریوم که در نزدیکی واتر فرانت (Waterfront) قرار دارد، مکانی جالب برای دیدن جانوران دریایی اقیانوس های آرام و اطلس است. چرا که کیپ تاون در نقطه تلاقی و دیدار این دو اقیانوس قرار دارد.

تور آفریقای جنوبی

تور استرالیا :

استرالیا با نام رسمی قلمرو همسود استرالیا (به انگلیسی: Commonwealth of Australia) کشوری است توسعه یافته در نیمکره جنوبی. این کشور با ۷٬۶۸۶٬۸۵۰ کیلومتر مربع وسعت، ششمین کشور پهناور دنیا است. استرالیا یکی از قلمروهای همسود است و در سال ۱۹۰۱ از بریتانیای کبیر استقلال یافته‌است. جمعیت استرالیا ۲۵ میلیون و ۵۱۲ هزار نفر و زبان ملی کشور انگلیسی است در قانون کشور برای آن رسمیتی در نظر گرفته نشده‌است. بیشتر جمعیت استرالیا در حاشیه ساحل جنوبی تمرکز دارد. بومیان استرالیا تا قبل از کشف توسط اروپایی ها از حدود ۶۵۰۰۰ سال پیش در آنجا سکونت داشتند.
استرالیا دین رسمی ندارد و قانون اساسی آن، دولت را از تصویب هر قانونی که بر پایه دین بنا شده باشد منع می‌کند. در سرشماری سال ۲۰۱۶ میلادی ۵۵٫۸ درصد از استرالیایی‌ها خود را مسیحی، ۳۱٫۳ درصد بی‌دین و ۷٫۳ درصد نیز پیرو ادیان غیرمسیحی معرفی کردند.

معرفی شهرهای مهم استرالیا

-ملبورن در استان ویکتوریا
-سیدنی در ایالت ولز جنوبی جدید
-پرت در استرالیای غربی
-وودونگا در ایالت ویکتوریا
 

جاذبه گردشگری استرالیا:

 تالار اپرای سیدنی:

صحبت از سیدنی استرالیا که به میان می آید ناخودآگاه تالار اپرا در ذهن ها تداعی می شود ساختمان جذاب و زیبا در منطقه بنلونگ پوینت که بخاطر طراحی منحصربه فرد و خیره کننده اش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار می گیرد،این مکان یکی از بزرگترین نمادهای معماری در جهان نیز محسوب می شود و بسیار چشم نواز و دلربا است.

2. دیواره بزرگ مرجانی:

دومین جاذبه گردشگری کشور استرالیا دیواره بزرگ مرجانی که به عنوان میراث جهانی در یونسکو ثبت شده است می باشد و همچنین یکی از بزرگترین ساختارهای زیستی روی کره زمین محسوب می شود.
پارک آبی دیواری بزرگ مرجانی در سال 1957 پدیدار شد تا حفاظت 300 ساحل مرجانی ، 600 جزیره قاره ای ازجمله جزایر زیبای ویتساندی، 3000 آب سنگ مرجانی و جزایر مانگرو داخل ساحل را در بر گیرد.

3. پارک ملی اولورا کاتا جوتا:

پارک ملی اولورا کاتا جوتا که در مرکز سرخ استرالیا واقع شده است از محبوب ترین شگفتی های طبیعی کشور استرالیا و جایگاه مردم بومی آنانگو به شمار می رود،نام این منطقه نیز در فهرست میراث فرهنگی یونسکو به چشم می خورد.
در گویش محلی بومی اولارو که به معنای مکان سایه دار رایج است نسبت به مکان های اطراف ارتفاعی به اندازه 348 متر را داراست و محل قرارگیری بیشترین توده ان در زیر سطح زمین می باشد.صخره های گنبدی شکل قرمز رنگی به اسم کاتا تیوتا در این پارک وجود دارد که بازدیدکنندگان به هنگام غروب خورشید تغییر رنگ آن را به تماشا می نشینند.

4. پل بندرگاه سیدنی:

پل بندرگاه سیدنی نیز همانند تالار اپرا یکی از مشهورترین نمادهای استرالیا شناخته می شود این بنای جذاب معروف به جالباسی بزرگترین پل قوسی فولادی در جهان است،ساخت این پل 40 سال پیش از تالار سیدنی که به سال 1932 برمیگردد به انجام رسید.
صعود به نوک پل و تماشای منظره چشم نواز بندرگاه و شهر از کارهای با الویت توریست ها در سیدنی می باشد،نکته جالبی که بهتر است از آن اطلاع داشته باشید این است که بازیگر معروف استرالیایی به نام پل هوگان قبل از اینکه به مشهوریت برسد به عنوان نقاش در این پل کار می کرد.

باغ یخی استرالیا:

باغ یخیباغ Fitzroy پس از سر چارلز آگوستوس فرماندار نیو ساوث ولز و فرماندار کل از مستعمرات استرالیا نامگذاری شد. این باغ قدمتی بالغ بر ۱۵۰ سال دارد و در كمتر شهری میتوان چنین باغی نزدیك به مركز شهر پیدا كرد.این باغ همه ساله در حدود ۲ میلیون توریست خارجی ،توریست محلی دارد.

تور مکزیک کوبا :

مکزیک کشوری زیبا و متنوع از همه‌ی جهات است همچنین کوبا یک مقصد گردشگری کامل است. در سفر با تور کوبا و مکزیک می توانید بازدید از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی، آثار معماری شگفت‌انگیز، تاریخ طولانی و پرفرازونشیب و طبیعت فوق‌العاده را تجربه کنید.
کوبا با نام رسمی جمهوری کوبا کشوری است تشکيل شده از مجمع الجزايری در دريای کارائيب و پايتخت آن هاوانا است.
جمعيت اين کشور 11 ميليون و 200 هزار نفر و زبان رسمی آن زبان اسپانيايی است.
64 درصد از مردم کوبا سفيدپوست و26.6 درصد از نژاد آميخته با بوميان هستند.9 درصد نيز سياهپوستند.
65درصد مردم اين کشور مسيحی، 25 درصد بدون دين مشخص و 17درصد پيرو باورهای بومی (مانند سانتريا) هستند.واحد پول اين کشور پزوی کوبا است.

جاذبه های گردشگری کوبا:

1-دريای کارائيب:

دريای کارائيب دريائی است در غرب اقيانوس اطلس، منطقه کارائيب در آمريکای مرکزی. نام اين دريا را در متون قديميی تر دريای غرائب نيز نوشته‌اند.
کارائيب از شرق آسيا کمی دورتر است و در جنوب شرقی آمريکای شمالی، خاور آمريکای مرکزی و در شمال غربی آمريکای جنوبی قرار گرفته‌ است.
جاذبه های ديدنی دريای کارائيب:

جزيره آروبا:

آروبا يکی از جزاير کارائيب به حساب می‌آيد درآروبا اقيانوس و صحرا در کنار هم قرار گرفته‌اند و با گذر از بيابان مي توانيد به اين خط ساحلی برسيد.
آروباجزيره‌ای کوچک در جنوب کارائيب است که به پادشاه هلند تعلق دارد.دارای بادهای غالب مناطق گرمسيری استوايی ميباشد
اين جزيره علاوه بر فضايی آرام دارای تفريحات آبی، اسب سواری، دوچرخه سواری کوهستان و گلف نيز ميباشد.

جزيره سابا:

سابا بهشت زيبای گرمسيری پر از چشم‌اندازهای باشکوه و گنج‌های پنهانی است که آب زلال و شفاف سواحل آن با انعکاس تصاوير زيبای اطراف، طيف گسترده‌ای از رنگ‌های طبيعت را به نمايش می گذارد.

جزيره سنت لوسيا:

يکی از زيباترين جزيره های منطقه کارائيب است که دارای جنگل های موسمی و سواحل آن بسيار زيبا و چشمگير هستند در جزيره سنت لوسيا ميباشد.
با اينکه رنگ شن‌های ساحلِ جزيره سنت لوسيا سياه به نظر می‌رسند، اما گل‌های گرمسيری زيبا و عطر عالی انبه در هوا گردشگر را مدهوش خود می‌کند.سنت لوسيا دارای قله های آتشفشانی فراز اقيانوس اطلس است.

جزيره برمودا:

غارهای شگفت انگيز، آب‌های شفاف و گرم، سواحل شنی زيبا، مسيرهای پياده‌روی با چشم اندازهای بکر همگی در جزيره برمودا قرار دارد.
در اين جزيره زيبا گردشگران می‌توانند فعاليت‌های تفريحی زيادی از جمله غواصی با لوله تنفسی، گشت و گذار در ميان صخره‌های مرجانی، حمام آفتاب، قايق سواری و پياده‌روی در جنگل انبوه تجربه کنند.

جزيره تورکس و کايکوس:

اين جزيره پر از ديدنی است و زيباترين آب‌های زلال کارائيب را پيشکش گردشگران خود ميکند.
ساحل شنی تورکس و کايکوس مملو از صخره‌های مرجانی است

جزيره گوادلوپ:

اگر عاشق تورهای طبيعت گردی و سفر به مناطق کمتر شناخته شده کارائيب هستيد و دوست داريد بهترين جزاير آن را بشناسيد پيشنهاد می کنيم به جزيره گوادلوپ سری بزنيد.
از تفريحات گردشگران در اين مجمع الجزاير می‌توان به شب‌زنده‌داری در کنار سواحل و صرف خوش‌طعم‌ترين غذاهای دريايی و نوشيدنی‌های بومی و رنگارنگ اشاره کرد.
يکی از هيجان‌انگيزترين جاذبه جزيره گوادلوپ غواصی در کنار کوسه‌ها و تماشای کوسه‌‎ها ميباشد.
برای اين کار شما را در قفسی مخصوص ميیگذارند و با لباس غواصی به دل دريا می‌اندازند. در صورتی که بخواهيد میتوانيد در لبه بالايی قفس مخصوص تماشای کوسه‌‌ها بنشينيد و احساس کنيد در کنار آن‌ها غواصی و شنا می‌کنيد.

جزيره گرنادا:

ساحل لا ساگس جزيره گرنادا از مراکز طبيعت گردی باغ گرمسيری است که می‌توانيد قبل از برگشتن از کارائيب در آن قدم بزنيد و در هوای آکنده از عطر ادويه‌جات گوناگون آن هر آنچه را که می‌خواهيد تهيه کنيد؛
چرا که در تپه‌های سرسبز و حاصلخيز گرنادا انواع ادويه‌جات از جمله دارچين، جوز، علف ليمو، زردچوبه و ميخک به وفور رشد می‌کند، پس تعجبی ندارد که چرا اين منطقه را جزيره‌ی ادويه ناميده‌اند.

2-هاوانا:

شهر هاوانا پايتخت کشور کوبا و شهری با ساختمان های دوران استعماری اسپانيا است که اغلب کسانی که به اين شهر سفر می کنند می توانند در خيابان هايی که متعلق به کم کم 50 سال پيش است قدم بزنند و با آن آشنا شوند.
اين شهر بزرگترين و پرشورترين شهر کوبا است، جايی که به يکی از مناطق مهم کارائيب تبديل شده است. از آنجايی که هاوانا به علت موقعيت خاص و استراتژيکی خود براي سال ها تحت استعمار اسپانيايی ها بود، ساختمان ها و بناهای قديمی بسياری را در آن خواهيد ديد.

3-سانتيگو دی کوبا Santiago de Cuba:

سانتيگو دی کوبا دومين شهر مهم بعد از هاوانا و يکی از مکان های ديدنی کوبا است و در جنوب کوبا قرار دارد.
برخی اينجا را يک شهر جذاب پر از فروشنده‌ ها و با فرهنگ‌ های جالب می دانند که نقش بسيار مهمی در تاريخ و فرهنگ کوبا ايفا کرده است.
در هيچ کجای کوبا چنين ترکيب گسترده‌ ای از مردم و تاريخ پيدا نخواهيد کرد. فيدل کاسترو انقلاب خود را از اين شهر شروع کرد.

4-قلعه سه پادشاه مورو (Castillo de los Tres Reyes del Morro)

اين قلعه ،نقش حمايتی در ناحيه ورود به حوزه هاوانا بوده است که در سال 1589 ساخت آن به پايان رسيد. اين قلعه توسط مهندسی ايتاليايی به نام ژوان باتيستا آنتونلی و توسط برده ها ساخته ميشد و سنگ های آن در طول دهه ها و به صورت خشت تهيه می‌شد.
اما به دليل مشکلات اقتصادی دولتمردان کوبا و تناقضات و اختلافات با آنتونلی، ساخت اين قلعه به مدت30 سال طول کشيد. کف آن چند ضلعی است و با سنگ های مرتفع تهيه شده است .
بخش فانوس دريايی اين قلعه به خاطر تخريب ها و آسيب هايی که ديده بود، چندين بار بازسازی شده است و در قرن 19 ميلادی، فانوس ديگری جايگزين آن شده است. تماشای اين منظره از ارتفاعات بالای شهر بسيار چشم نواز است.

5-ساختمان ملی کاپيتال (El Capitolio):

ساختمان ملی کاپيتال در هاوانا ،به عنوان سازمان دولتی تا زمان انقلاب کوبا ،سال 1959، بود و هم اکنون به عنوان آکادمی علوم کوبا شناخته ميشود .
طراحی آن در مشابهت با ساختمان کاپيتال آمريکا ساخته شده است ،گرچه به طور کامل شبيه آن نيست. ساخت آن در سال 1929 تکميل شد و به عنوان بلندترين ساختمان در هاوانا تا دهه1950 شناخته ميشد.
اين بنا را با الهام از معبد خدايان در پاريس ،Panthéon، ساخته است. گنبد اين بنا در ايالت متحده ساخته شد و سپس به کوبا وارد شد

کوبا

تور مکزیک:

سفر با تور مکزیک برای هر سلیقه ای جذاب است. در تور مکزیک جاذبه‌های متنوعی از آثار به‌جامانده از تمدن مایا و جنگل‌های انبوه که هزاران طوطی در آن زندگی می‌کنند تا شهرهای شلوغ و مدرن و جاذبه‌های شهری و امروزی برای دیدن وجود دارد.
مکزیک کشوری زیبا و متنوع از همه‌ی جهات است همچنین کوبا یک مقصد گردشگری کامل استموقعیت مکزیک:
مکزیک (به اسپانیایی: México)، با نام رسمی ایالات متحد مکزیک کشوری در آمریکای شمالی است. این کشور ۱۲۷ میلیون نفر جمعیت دارد و پایتخت آن مکزیکوسیتی است.زبان اداری و کاربردی در مکزیک زبان اسپانیایی است اما این کشور یک زبان رسمی ندارد و از سال ۲۰۰۳، تعداد ۶۲ زبان بومی سرخ‌پوستی نیز به عنوان «زبان‌های ملی» ثبت شده و رسمیت یافته‌است. کشور مکزیک بزرگ‌ترین کشور اسپانیایی‌زبان جهان است و حدود یک‌سوم از کل اسپانیایی‌زبان‌های جهان در مکزیک زندگی می‌کنند.

مکان های دیدنی مکزیک:

تلاکسکالا | Tlaxcala:

تلاکسکالا هم یک ایالت و هم یک شهر محسوب می شود و قطعا یکی از دلایلی سفر به مکزیک محسوب می گردد. تلاکسکالا جایی خوش آب و هوا و دارای کاخ Gobierno و Basilica در Ocotlán است، که همانند سایر ساختمان ها از سبک معماری نئوکلاسیک تبعیت می کند. این شهر دارای جمعیت بالای دانشجویان و رستوران های خوب و موزه های بی نظیر و فرهنگ زندگی پر جنب و جوش هست.

Taxco:

این شهر در جنوب مکزیک واقع است؛ شهری که ساختمان های سبک نئوکلاسیک آن بر روی تپه ها ساخته شده اند. Taxco به علت معادن زیادی که در آن وجود دارد، معروف بوده و محل خرید نقره جات است.

تپوزتلان | Trpoztlan:

با یک ساعت رانندگی به سمت شمال شهر مکزیکو سیتی حرکت کنید به این منطقه خواهید رسید؛ تپوزتلان مقصدی جدید برای مسافران با اماکن باستانی بسیار جذاب است. با کمتر از یک ساعت پیاده روی به بالای کوه می رسید جایی که پر از انرژی مثبت است و اهرام باستانی El Tepozteco در آن قرار دارد. اگر حرکات ورزشی آرامش بخش بلد هستید می توانید با انجام دادن آنها در این منطقه آرامش فوق العاده ای را بدست آورید. اگر هم بلد نیست می توانید با پیاده روی و سکوتی که در این منطقه حکم فرماست بهره ببرید.

کوئیناواکا | Cuernavaca:

یک ساعت که به سمت جنوب شهر مکزیک بروید به این شهر می رسید که مشهور به شهر رایحه بهاری است. این شهر نامش را از هوای ملایم و خوبش می گیرد که این مکان را در تمام فصول ایده آل می سازد. Cuernavaca دارای باغ ها و پارک های عمومی بسیار زیاد و چشمه های آبگرم و رودخانه های طبیعی می باشد. سایت باستان شناسی تئوپانزولک متاثر از سبک آزتک بوده که مربوط به ۷۰۰ سال پیش می شود. از دیگر جاذبه های این شهر کلیسای جامع قرن هفدهم و کاخ Cortes است که مربوط به قرن شانزدهم که با نقاشی های هنرمندانه دیگو ریورا مزین شده است.
این بخش تاریخی امروزه در شهرداری سن خوان در ایالت مکزیک جای گرفته‌است و در حدود ۴۵ کیلومتری شمال خاوری مکزیکو سیتی است.

چلولا | Cholula:

درست بیرون پوئبلا مکان دیگری به نام چلولا وجود دارد. شهری کوچک که جایگاه جاذبه های باستانی بزرگی است. اهرام بزرگی به نام Pirámide Tepanapa که توسط مردم Tlachihualtepetl ساخته شده است. در قرن شانزدهم کلیسای کاتولیک در بالای این اهرام ساخته شده که هنوز هم پا در این منطقه این کلیسا برجاست، نمای داخلی این کلیسا با طلای ۲۴ عیار مزین شده است.

تنگه مس:

این تنگه دارای دره های باریک و پلهای معلق است که آن را به مقصد مناسبی برای صخره نوردی و پیاده روی تندیل کرده است. نام این دره نیز از رنگ مسی مایل به سبز آن برگرفته شده است.

سواحل مکزیک:

مکزیک دارای سواحل زیادی با آب های کریستالی است. از ایم میان می توان به سواحل خلیج مکزیک، دریای کارائیب و اقیانوس آرام اشاره کرد.

اهرام مکزیک:

برخلاف باور عموم بزرگترین اهرام جهان نه در مصر بلکه در مکزیک قرار دارد. این اهرام در فیلم های سینمایی زیادی نیز دیده شده است.

خانه موزه آبی فریدا:

این موزه محل تولد زندگی و مرگ فریدا نقاش پر آوازه مکزیکی است و یکی از مقاصدی است که همواره گردشگران زیادی را به مکزیک جذب می کند.

کنکان در مکزیک:

کنکان (Cancun) شهری است در شرقی ترین نقطه کشور مکزیک. به عبارت دیگر اگر می خواهید اولین اشعه خورشید که هنگام طلوع به مکزیک می تابد را ببینید، کافی است شبی را در کنکان بگذرانید.
کنکان همچنین دارای فروشگاه های بسیار، رستوران های متنوع و مکان هایی ویژه برای حمام آفتاب است. در این شهر برای هر بودجه ای، می توان اقامتگاهی یافت: از هتل های مجلل گرفته تا ویلاهای لوکس و اقامتگاه های تفریحی نسبتاً ارزان.

کلیسای جامع متروپولیتن | Catedral Metropolitana:

کلیسای جامع متروپولیتن از قدیمی ترین و بزرگ ترین کلیساهای منطقه و البته قدیمی ترین در آمریکای لاتین است. محل قرار گرفتن بنا در میدان زاکالو و روی زمینی است که روزگاهی معبد آزتک ها بوده است. ساخت بنا در سال ۱۵۲۵ آغاز شد و بیش از ۲۵۰ سال ادامه داشت. سبک نمای آن باروک است و همه آن را با برج های نئوکلاسیک، ستون های بزرگ و پیچ خورده،‌ برج های ناقوس، مجسمه های ایمان و امید و عشق می شناسند. نماینده اعظم کلیسای کاتولیک روم در این محل اقامت دارد.

مکزیک



:: برچسب‌ها: تورهای نوروز-تور برزیل ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

این رنگدانه‌ ها شکلی مانند ابروی طبیعی به خود می‌ گیرند میان تمام پوسترهایی کـه برای سالن آرایش مو تهیه شده اسـت، می توان پوسترهای بامزه‌ای هم پیدا کرد. بهتر است هر مشتری هنگام مراجعه به سالن آرایش موردنظر حوله تمیزی به همراه داشته باشد. لازم است یک برنامه و روش مشخص برای حفظ ارتباط مناسب با کارکنان و مشتریان خود داشته باشید. در ادامه با بلاگتن همراه باشید

شماره تماس بهترین آرایشگاه زنانه غرب تهران

دانستن ویژگی و صفات یک آرایشگر کمک می‌کند که شما بتوانید به نتیجه‌ی نهایی کار اعتماد کنید. شما می‌توانید با دقت به مدل موی دوستان و اطرافیان و اینکه مدل موی چه کسی در میان جمع مورد توجه بیشتری است آرایشگر مناسب خود را پیدا کنید. تمامی حقوق این سایت متعلق به سالن زیبایی خانه عروس می باشد.
بهتر اسـت پوستری از انواع رنگ موی جالب مانند بالیاژ، آمبره، روشن و غیره، در آرایشگاه‌تان نصب کنید. مجموعه زیبایی ویونا ...ویونا در زیبایی بی همتاست. توضیحات: در این ویدئو از آموزشگاه آرایشگری ویونا، با محیط و ویژگی های این سالن بیشتر آشنا خواهید شد. در پاسخ به این سوال که یک آرایشگاه خوب چه ویژگی هایی دارد، باید گفت که اولین موضوع حائز اهمیت، برخورد صحیح با مشتریان است.
ایده‌های خود را با نمونه کار‌های سالن یا آرایشگاه مورد نظر مقایسه کنید. این سوالرا از خود بپرسید که “آیا نمونه کار‌های انجام شده به ایده‌ی موده نظر من نزدیک است؟ آیا با توجه به این نمونه کارها، نتیجه‌ی کار همانی می‌شود که من انتظار دارم؟” ارتقای آموزش خود و کارکنانتان را جدی بگیرید. برای این کار روش‌های در پی آمده را سالنهای زیبایی عمدتا خدماتی مانند ماساژ و اپیلاسیون را هم ارائه می‌ دهند، سالن‌های زیبایی به نسبت آرایشگاه ها امکانات و خدمات متفاوت و بیشتری را نیز به شما ارائه می دهند.
استفاده در سالن‌های آرایشی زنانه انواع ابزارها و امکانات جدید وجود دارد؛ از هر مهمانی شرایط خاص خود را دارد. از موضوع مهمانی که می تواند از یک دورهمی ساده تا یک جشن تولد، مجلس عروسی یا. معرفی بهترین طرح ناخن برای داشتن دست هایی زیبا در مهمانی
درصورتی که اصلا آرایش بهترین آرایشگاه تهران نمی‌کنید، بازهم لازم است که در پایان روز، صورتتان را با یک پاک‌کننده ملایم تمیز کنید تا بقایای گرد و غبار و آلودگی‌های هوا از روی سطح پوست شما پاک شوند قبل از اینکه حتی وارد بحث آرایش طبیعی صورت شویم، باید اهمیت شناخت رنگ هایی که به پوست شما می آیند را درک کنید. برای اینکه آرایش تان طبیعی به نظر برسد، در ابتدا لوازم آرایشی که استفاده می کنید می بایست تناژ رنگ پوست تان را کامل کند؛ نه اینکه با آن در تضاد باشد. قبل از شروع آرایش، زمانی را به شادابی و سلامت پوست اختصاص دهید. با هم به بررسی چند ماسک مناسب برای استفاده قبل از مهمانی می‌پردازیم.
احتمالا متوجه شده اید که خطوط پوستی یا نقطه های تیره روی پوست تان بیشتر و مشخص تر شده اند؛ به همین دلیل استفاده از محصولات ضد پیری و یک کرم چشم روزانه برای جلوگیری از آسیب های تدریجی از ضروریات است. سلبریتی بیوگرافی ادل – ناگفته هایی از زندگی پر فراز و نشیب… - برای آرایش چشم در طول روز از رنگ های خنثی مثل صورتی یا کرم استفاده کنید؛ مگر اینکه بخواهید آرایش غلیظ تری داشته باشید، در این صورت از رنگ های تند و شبرنگ استفاده نکنید.
ولی همیشه یادتان باشد سایه چشم را در هر حالتی محو کنید تا کمتر خودش را نشان دهد و حالت طبیعی تر پیدا کند. - از آنجایی که در این سن ابروها مانند سابق پر نیست، می توانید با مدادی قهوه ای جاهای خالی را پر کنید. پودر را بر روی صورت استعمال کنید، پشت پنجره بروید و مجدداً صورت خود را در آینه نگاه کنید و ببینید چه تغییری در آن ایجاد شده. اگر متوجه هیچ تغییری نشدید، بدانید که خیلی جوان هستید و هیچ خط و خطوطی بر روی پوستتان وجود ندارد!! استفاده از رژلب های بنفش، مشکی یا نارنجی
این ماسک پوست را نرم و لطیف می‌کند و باعث تأمین رطوبت مورد نیاز آن می‌شود و برای قبل از آرایش بسیار مناسب است. از کانسیلر مایع برای پوشش دهی روشن و یک قسمت بزرگی از صورت خود مثلا برای گودی زیر چشم ها، استفاده کنید. پس بهترین آرایشگاه تهران از نیم ساعت صورت را با آب ولرم بشویید. این ماسک به عنوان یک لیفتینگ طبیعی عمل می‌کند و باعث محو شدن چروک‌ها می‌شود.
منبع و ماخذ:
https://fatemehhabashi.com/the-best-beauty-salon-in-tehran/



:: برچسب‌ها: بهترین آرایشگاه زنانه ,
:: بازدید از این مطلب : 300
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

مهمترین مطلب درمورد خرید پیپ و خرید توتون پیپ شاید این باشد که بجز اصول اساسی و اولیه و بنیادین که آن هم در طول زمان دچار تغییراتی شده مانند اصول طراحی و ساخت پیپ که در سالهای اخیر دستخوش تغییراتی از جمله تغییرات سلیقه ای شده است ، مابقی مسایل مربوط به عالم پیپ و توتون از نظر شخص بنده ، بالای نود درصد ، بر اساس سلیقه و احساس میباشد !!!

شاید بهترین و ساده ترین توصیه ای که درباره انتخاب و خرید اولین پیپ بتوان داشت این جمله است که از هر پیپی که خوشتان آمد،  همان را بخرید !!
اما قبل از گوش دادن و رعایت این توصیه در نظر گرفتن برخی نکات و ویژگی ها لازم و مفید فایده است .
اول از همه در هنگام خرید پیپ، تهیه ادوات پیپ همچون فندک زیپو و کبریت مخصوص،  ابزار و یا بیلچه ،  نخ تمیز کننده و ....  فراموش نشود .
حال به برخی نکات و اصطلاحات که در هنگام خرید پیپ باید در نظر گرفته شوند اشاره ای میکنیم در ادامه با بلاگتن همراه باشید 

خرید پیپ

1-جنس پیپ :

بعنوان اولین پیپ سعی کنید پیپی از جنس برایر که رایج ترین و بهترین گزینه برای ساخت می باشد،  انتخاب کنید،  ماده ای که از هر لحاظ برای ساخت پیپ مناسب است مقاوم در برابر حرارت ،  کیفیت اسموک عالی،  قدرت جذب مناسب و ظاهری زیبا و فریبنده .
اگر چه پیپ از مواد دیگری مانند سفال،  میرشام ، فلز و حتی پرسلین و...  نیز ساخته می شود ولی در میان تمام این موارد ،  برایر گزینه برتر است .
بعنوان ارزانترین پیپ نیز می توان از پیپ کورن کاب نام برد که از ذرت طی مراحل خاصی تولید می شود اما به دلیل داشتن کاسه کوچک و طعم و مزه خاص این پیپ به عنوان گزینه ای برای اولین پیپ توصیه نمی شود .
استم اکثر پیپ های برایری معمولا از جنس ولکانیت و یا لوسیت ساخته می شوند البته مواد دیگری نیز استفاده می شود.
ولکانیت جنس نرم تری دارد و در دهان و در میان دندان ها حس راحتی بیشتری ایجاد می کند و معمولا بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.
لوسیت دوام و مقاومت بیشتری در برابر اکسیداسیون از خود نشان می دهد .

2-فرم و اندازه پیپ :

برخی دوستان جویای این مطلب شده بودند که تفاوت بین فرم های خمیده و غیر خمیده straight در چیست و کدام بهتر است !؟
در پاسخ بایید عرض کنم که غیر از تفاوت آشکار ظاهری قابل مشاهده در این دو فرم , هر کدام معایب و مزایایی دارند .
در فرم غیر خمیده straight بدلیل مستقیم بودن مسیر هوایی از آتشگاه تا دهان اسموک لایت و سبک تری خواهیم داشت , معمولا بدلیل فرم و ساختار ظاهری وزن کمتری دارند و سبک تر هستند , در هنگام نگهداشتن در دهان فشار کمتری به دندان وارد میشود , بنابر همین موارد به توصیه اساتید فن پیپ های غیر خمیده انتخاب مناسب تری برای پایپرهای تازه کار میباشند .
اما ! به دلیل همین مستقیم بودن مسیر هوایی و عبور هوای بیشتر و راحتر تر اگر صبر و تامل و آرامش در حین اسموک رعایت نشود احتمال گرم شدن کاسه پیپ بیشتر است و مطلب بعدی اینکه به همین دلیل اگر توتون مصرفی مرطوب و یا شیره دار باشد , خب طبیعتا باید منتظر ایجاد شیره در حین کشیدن پیپ باشید و شیره ایجاد شده به دلیل مستقیم بودن مسیر هوایی به راحتی به دهان منتقل خواهد شد .
در مورد پیپ های خمیده Bent باید عرض کنم که :
اولا شکل ظاهری این نوع پیپ ها حس نوستالژیک در بین افراد ایجاد میکند و بیشتر افراد , پیپ را با این فرم و ظاهر در ذهن به خاطر می آورند . گذشته از این موضوع باید اشاره کرد که به دلیل انحنای موجود در این فرم پیپ , مسیر جریان هوا طولانی تر شده و در نتیجه اسموک خنک تری خواهیم داشت بخصوص در مدل های چرچ , هر چه مسیر عبور هوا طولانی تر باشد , اسموک خنک تر میشود اما همین افزایش مسیر هوا خود مستلزم ایجاد فشار بیشتر در دهان برای کام گرفتن میشود بعلاوه باعث افزایش وزن پیپ نیز میگردد , همچنین به خاطر ساختمان ظاهری پیپ شاید مجبور شوید زمان بیشتری را برای پیدا کردن پیپ مناسبی که با استایل شما هماهنگی بیشتری داشته باشد و به اصطلاح در دستتان بنشیند , صرف کنید .
مزیت این فرم در منتقل نشدن شیره ایجاد شده به دهان پایپر است.
مخصوصا با سیستمهای ابداعی و انحصاری که توسط سازندگان پیپ در ساخت پیپ ها انجام میگیرد مانند سیستم انحصاری بربیا در قسمت استم و سیستم انحصاری پترسون , که همگی سعی بر داشتن هر چه بیشتر اسموکی خنک تر , خشک تر و لایت و سبکتری دارند ..

 خرید پیپ

3-قیمت پیپ  :

پیپ در کشور ما معمولا از حدود 100 هزار تومان شروع شده و تا چند میلیون ادامه پیدا می کند.
پیشنهاد میکنم برای اولین پیپ از گران قیمت ها شروع نکنید تا اگر بنا به دلایلی از ادامه پیپ کشیدن منصرف شدین فشار مالی زیادی به شما وارد نشود.
همچنین از خرید پیپ های فیک و چینی موجود در بازار نیز خودداری کنید که جزء ضرر به سلامتی و همینطور جیب شما چیزی بهمراه نخواهد داشت.
توصیه میکنم به فروشگاه مراجعه کنید و از گفتن این موضوع که شما در پیپ کشیدن تازه کار هستین ابایی نداشته باشین،  در هر صورت فروشنده دیر یا زود متوجه این موضوع خواهد شد ولی با بیان تازه کار بودن فروشنده می تواند طیف وسیعی از انتخاب ها را پیش روی شما قرار دهد و چه بسا توصیه های ارزشمندی برای شروع کار داشته باشد .

4 -فیلتر پیپ :

یکی از اساسی ترین موارد در هنگام پیپ کشیدن داخل ندادن دود حاصل از سوختن توتون  به ریه هاست بهمین دلیل به عقیده خیلی ها وجود فیلتر امری غیر ضروری است ،  به عقیده این گروه یکی از معایب وجود سیستم فیلترینگ در صورت رعایت نکردن نظافت مرتب و منظم تاثیر بر روی طعم و مزه و کیفیت اسموک به دلیل وجود آلودگی در سیستم فیلترینگ است .
اگر چه در بسیاری از نقاط دنیا بخصوص اروپای مرکزی استفاده از پیپ های فیلتر دار 9 میلی متری رایج و مرسوم است .

انواع توتون پیپ ساموئل گاویت:

شرکت ساموئل گاویت در سال ۱۷۹۲ تاسیس شده است و بیش از ۲۰۰ سال است که در زمینه تولید توتون پیپ مرغوب و توتون اسنیف در حال فعالیت است. شاید یکی از نامدارترین و قدیمیترین برند های تولید توتون پیپ در جهان باشد.
استفاده از موارد اولیه مرغوب، اسانس هایی با پایه طبیعی و فارق از افزودنی های شیمیایی آن را به یکی از برترین برندهای تولید کننده در این صنعت تبدیل کرده است. شاید جمله " هنوز آنقدر پولدار نشده ام که کالای ارزان بخرم"را واقعا در طرز تفکر این شرکت انگلیسی بشود یافت! شاید جالب باشد بدانید که شرکتی با این قدمت و سابقه هنوز در تولیدات خود از روش های سنتی و گاها دستی استفاده می کند و برخی از ماشین آلات آنها متعلق به همان ۲۰۰ سال پیش است. !

سوال این است چرا؟

شاید بتوان اولین برندهای تولید پیپ را هنوز در انگلستان جست، در زمانی که پیپ و پیپ کشیدن در ابتدای راه خود بود. پیپ کشیدن همیشه طبقه خاصی از جامعه را شامل شده و هنوز هم بسیاری افراد پیپ کش را کمی خاص تر می بینند.
شرکت ساموئل گاویت هنوز هم مشاور بلیندینگ بسیاری از شرکت های اروپایی و امریکایی است و کمتر نمایشگاه معتبری را می توان جست که استند این کمپانی خالی باشد.
در ذیل به توضیح انواع توتون پیپ این شرکت خواهیم پرداخت.

توتون فول ویرجینیا فلیک (FullVirginiaFlake1):

این توتون فلیک ۱۰۰% ویرجینیاست. ویرجینیا توتون شیرینی به حساب می آید و رنگ آن زرد روشن است. در دو مرحله بلیندینگ و هولدینگ کمی رنگ آن تیره تر شده و برای دوستداران توتون شیرین انتخاب مناسبی است. طعم آن شیرین و سنگینی آن متوسط است.
هنر طراحی و ساخت پیپ ایرانی تا سال ۲۰۱۵ رویایی بیش برای ایرانیان نبود! ماه اکتبر ۲۰۱۵ بود که تیم مدیریت انجمن پیپ ایران و مجموعه پاسارگاد تاباک طراحی های خاص استاد رحیمی (mastro rahimi ) و‌ ترکیب رینگ نقره و حتی مینا کاری توجه سازندگان پیپ جهانی و حتی سندیکاهای پیپ سازی ایتالیا و فرانسه را به خود جلب کرد. با چند سال تلاش و کار گروهی از اولین ست شش تایی پیپ طراحی و ساخت رونمایی شد و نام‌ برند پاسارگادتاباک در دنیا به عنوان اولین سازنده پیپ ایرانی مطرح شد و صفحات اینستاگرام و سایت و فیسبوک این مجموعه مورد توجه برند های معتبر سازنده ایتالیایی شد و بازدید هایی توسط صاحبان برند و مطرح جهان و مخصوصا ایتالیایی ها از محل فروشگاه انجام شد و استاندارد های فروشگاه و شرایط یک اسموک شاپ واقعی مورد تایید این عزیزان همچون آقای بوتزی صاحب برند پیپ بربیا قرار گرفت
تا ماه اکتبر ۲۰۱۸ پاسارگادتاباک بعد از گذشت سه سال از شروع به طراحی و ساخت اولین پیپ در ایران۴۲۰ پیپ تماما دست ساز با برایر و متریال ایتالیایی را با هنر ایرانی به نمایش گذاشته است.
مجموعه پاسارگادتاباک و کافه آرتین با شعار کار گروهی و به عنوان اولین اسموک شاپ و اولین انجمن پیپ ایران و اولین طراح و سازنده پیپ ایران و اولین بیوکس کار حرفه ای پیپ مرشام و تنها مرکز نگهداری اصولی سیگاربرگ در ایران
منبع : www.pasargadtabac.net                     
جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره "٠٩٣٥٢٢٠٠٠٧٧" تماس حاصل فرمائید.
كانال انجمن پاسارگاد تاباک : pasargadtabaccafeartin@

 خرید پیپ

 

 



:: برچسب‌ها: خرید پیپ اصل , خرید توتون پیپ ,
:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : غریبه

در عصر حاضر رایانه و اتصال به شبکه های جهانی یکی از الزامات روزمره هر فرد قرار گرفته است برای کسب اطلاعات دریافت خبر های روز خرید و فروش و همه کارهای روزمره نیازمند رایانه و اینترنت هستیم در جامعه امروزی هر فردی نسبت به شغل و علایقی که دارد نیازمند تکنولوژی و داشتن اینترنت می باشد ما در این مقاله قصد داریم یکی از مشاغلی را بررسی کنیم که ریشه خدمتی آن به اینترنت و شبکه های رایانه ایی مرتبط است در ادامه با وبلاگ ما همراه باشید

شبکه

شبکهٔ رایانه‌ای به اتصال دو یا چند سیستم (مانند کامپیوتر، لپ‌تاپ، و…) که قابلیت انتقال اطلاعات بین خود را دارند شبکه رایانه‌ای گفته می‌شود.انتقال داده‌ها می‌تواند توسط کابل چند رسانه ای، کابل نوری یا بیسیم منتقل شود.شبکه رایانه‌ای باعث تسهیل ارتباطات میان کاربران شده و اجازه می‌دهد کاربران منابع خود را به اشتراک بگذارند. در این تعریف از شبکه می توانیم دریابیم که برای انتقال داده ها نیازمند ساختاری هستیم که در آن بتوانیم اطلاعاتی را که لازم است به اشتراک بگذاریم اینترنت و فضای آن هم شبکه ایی است بزرگ برای انتقال داده در سطح جهانی

تعریف شبکه های کامپیوتری

شبکه‌های کامپیوتری مجموعه‌ای از کامپیوترهای مستقل و متصل به یکدیگر هستند که با یکدیگر ارتباط داشته و تبادل داده می‌کنند. مستقل بودن کامپیوترها بدین معناست که هر کدام دارای واحدهای کنترلی و پردازشی مجزا بوده و بود و نبود یکی بر دیگری تأثیرگذار نیست.متصل بودن کامپیوترها یعنی از طریق یک رسانه فیزیکی مانند کابل، فیبر نوری، ماهواره‌ها و… به هم وصل می‌باشند. دو شرط فوق شروط لازم برای ایجاد یک شبکه کامپیوتری می‌باشند اما شرط کافی برای تشکیل یک شبکه کامپیوتری داشتن ارتباط و تبادل داده بین کامپیوترهاست.

این موضوع در بین متخصصین قلمرو شبکه مورد بحث است که آیا دو رایانه که با استفاده از نوعی از رسانه ارتباطی به یکدیگر متصل شده‌اند تشکیل یک شبکه می‌دهند. در این باره بعضی مطالعات می‌گویند که یک شبکه نیازمند دست کم ۳ رایانه متصل به هم است. یکی از این منابع با عنوان «ارتباطات راه دور: واژه‌نامه اصطلاحات ارتباطات راه دور»، یک شبکه رایانه‌ای را این‌طور تعریف می‌کند: «شبکه‌ای از گره‌های پردازشگر دیتا که جهت ارتباطات دیتا به یکدیگر متصل شده‌اند». در همین سند عبارت «شبکه» این‌طور تعریف شده‌است: «اتصال سه با چند نهاد ارتباطی».رایانه‌ای که به وسیله‌ای غیر رایانه‌ای متصل شده‌است (به عنوان نمونه از طریق ارتباط «اترنت» به یک پرینتر متصل شده‌است) ممکن است که یک شبکه رایانه‌ای به حساب آید، اگرچه این نوشتار به این نوع پیکربندی نمی‌پردازد.

خب شاید جالب باشد بدانید شبکه و راه اندازی آن در مجموعه های بزرگ و کوچک یکی از مشاغلی است که مخاطب زیادی دارد و برای خیلی از افراد منبع در آمد مکفی و دارای اهمیت است ما می خواهیم در ادامه در مورد این شغل و مجموعه ایی آموزشی را به شما معرفی کنیم که دوره های حرفه ایی آموزش شبکه را برای علاقه مندان در این زمینه برگزار می کند در ادامه با ما همراه باشید

مکتب خونه

سایت مکتب خونه مجموعه آموزشی است که از سال 1390 فعالیت خود را آغاز نموده است این مجموعه در آموزش از راه دور و ارائه مدارک معتبر دارای کارنامه بسیار درخشانی است هدف مکتب‌خونه در دسترس قرار دادن آموزش با کیفیت بالا برای همه‌ی فارسي‌زبانان است. این مجموعه دارای کادر و مدرسین مجرب آموزشی است شما می توانید در دوره های آموزش شبکه در مکتب خونه شرکت کرده و بعد از گذراندن دوره های حرفه ای از راه دور و شرکت در آزمون های آن مدرک معتبر متلب را دریافت کنید و در بازار کار فعالیت حرفه ای خود را آغاز کنید



:: برچسب‌ها: آموزش شبکه , تعریف شبکه های کامپیوتری , مکتب خونه , وبلاگ ما ,
:: بازدید از این مطلب : 280
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 بهمن 1398 | نظرات ()